+90 (212) 210 10 10

Formlar

Formlar

1. ETKİNLİK BAŞVURU FORMU

2. ÖĞRENCİ KULÜPLERİ STANT AÇMA FORMU

3. ÜNİVERSİTE DIŞI ETKİNLİĞE KATILIM FERAGAT FORMU

4. ÖĞRENCİ KULÜBÜ KURULUŞ BAŞVURU FORMU

5. KULÜP ETKİNLİK PLANI

6. KULÜP BAŞKANI VE YÖNETİM KURULU SEÇİM TUTANAĞI

7. KULÜP DANIŞMANI ONAY FORMU

8. ETKİNLİK SONRASI BİLDİRİM FORMU

 

BAĞIMSIZ ÖĞRENCİ ETKİNLİKLERİ

Bağımsız Öğrenci Etkinlikleri Öğrenci Kulüplerinden bağımsız olarak etkinlik düzenlemek isteyen öğrenciler, kendilerine bir akademik danışman bularak planlanan tarihten 10 gün önce Etkinlik Başvuru Formu’nu doldurup, imzalarıyla birlikte Öğrenci Yaşamı Daire Başkanlığı’na getirerek etkinliğin ayrıntıları hakkında bilgi verir. Gerekli onayların alınmasıyla organizasyon hazırlıklarına başlanır.

 

Askıdaki Topluluklar

Askıya alınmış kulüp/topluluklar:

Faaliyetleri askıya alınmış kulübü/topluluğu ifade eder.

Sizler, yeni topluluk kuruluş şartlarını yerine getirerek askıda yer alan toplulukları hızlıca devralabilirsiniz.

Kimler Öğrenci Topluluğu kurabilir?

Üniversitemiz Ön Lisans, Lisans ve Lisansüstü öğrencileri Öğrenci Topluluğu kurabilir.

Fakat;

YÖK Disiplin Yönetmeliği uyarınca herhangi bir ceza almış olan ve

Başvurunun yapıldığı tarihte Genel Not Ortalaması 2.00’nin altında olan öğrenciler Öğrenci Topluluklarının yönetim kurullarında yer alamazlar.

Topluluk Kuruluşunda Gerekli Belgeler Nelerdir?

Topluluk başvuru formu (danışman imzasının bulunması zorunludur),

İlk yıl için öngörülen etkinliklerin takvimi (faaliyet planı),

İlk yıl için öngörülen etkinliklerin içerikleri ve bütçesi,

En az 10 kişiden oluşan üye listesi,

Öğrenci topluluğu yönetim kurulu seçim sonuç tutanağı

Akademik danışman onay formu.

 

Askıdaki Topluluklar

  • Amerikan Futbolu Kulübü
  • Doğa Topluluğu
  • Jazz Topluluğu
  • Münazara Kulübü
  • Satranç Topluluğu
  • Spor Yönetimi Kulübü
  • Gamers of Nişantaşı
  • Moda Sanatı Kulübü
  • Kürek Kulübü
  • Genç Yazarlar Kulübü
  • Atletizim Kulübü
  • Yönetim Bilişim Sistemleri Kulübü

Apply Nişantaşı